Q & A
Vraag en Antwoord
Q: In welke taal zijn de Pokémon kaarten?
A: Alle producten zijn in het Engels, tenzij dit expliciet is aangegeven.
Q: Wanneer word mijn order verzonden?
A: Zodra de bestelling betaald is en de producten op voorraad zijn worden deze zo snel mogelijk verzonden.
Q: Als ik in een bestelling producten met een verschillende release datum heb, krijg ik de producten die op voorraad zijn dan vooruit toegezonden?
A: Nee, een bestelling word pas verzonden als alle producten op voorraad zijn.
Q: Welke betaalmogelijkheden zijn er?
A: Zelf overschrijven, iDeal, Bankcotact, Sofot banking, Creditcard, Przelewy24, Giropay & EPS.
Q: Hoe lang heb ik om een bestelling te betalen?
A: Een bestelling dient binnen 7 dagen te zijn betaald.
Q: Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
A: Ja, bestelling kunnen op afspraak worden afgehaald.
Q: Kan ik ter plaatse producten uitzoeken?
A: Nee, wij zijn uitsluitend een webshop en hebben geen fysieke winkel.
Q: Waar komen de losse kaarten, die jullie verkopen vandaan?
A: Alle kaarten die wij los verkopen, hebben wij zelf uit booster packs gepulled. Op deze wijze garanderen wij dat alle kaarten echt en in nieuw staat zijn.
Q: Kopen jullie ook kaarten in?
A: Nee, wij kopen geen kaarten in.
Q: Wat is Grading?
A: Een kaart graden is het laten beoordelen van ja kaart. Een expert zal je kaart inspecteren en deze dan 1 of meerdere scores geven.
Is deze score toegekend zal je kaart in een harde case (slab) gestopt worden waar deze niet meer uitgehaald kan worden. Dit garandeert dat de kaart niet meer beschadigd kan worden, de score dus steeds zal kloppen en de kaart niet omgewisseld kan worden.
Q: Wat is het voordeel van Graden?
A: Het Beschermd je kaart, Je kaart word meer waard en mogelijk verkoop je hem sneller.
Q: Wanneer is de Grading Deadline?
A: Elke maand zullen wij een Grading Deadline vastleggen. Deze kan verschillend zijn per maand. Deze staat altijd op de pagina van de betreffende grading service en op onze homepage.

