Home » Q & A

Q & A

Vraag en Antwoord


Q: In welke taal zijn de Pokémon kaarten?

A: Alle producten zijn in het Engels, tenzij dit expliciet is aangegeven.

 

Q: Wanneer word mijn order verzonden?

A: Zodra de bestelling betaald is en de producten op voorraad zijn worden deze zo snel mogelijk verzonden.

 

Q: Als ik in een bestelling producten met een verschillende release datum heb, krijg ik de producten die op voorraad zijn dan vooruit toegezonden?

A: Nee, een bestelling word pas verzonden als alle producten op voorraad zijn.

 

Q: Welke betaalmogelijkheden zijn er?

A: Zelf overschrijven, iDeal, Bankcotact & Sofot banking.

 

Q: Hoe lang heb ik om een bestelling te betalen?

A: Een bestelling dient binnen 7 dagen te zijn betaald.

 

Q: Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

A: Ja, bestelling kunnen op afspraak worden afgehaald.

 

Q: Kan ik ter plaatse producten uitzoeken?

A: Nee, wij zijn uitsluitend een webshop en hebben geen fysieke winkel.

 

Q: Waar komen de losse kaarten, die jullie verkopen vandaan?

A: Alle kaarten die wij los verkopen, hebben wij zelf uit booster packs gepulled. Op deze wijze garanderen wij dat alle kaarten echt en in nieuw staat zijn.

 

Q: Kopen jullie ook kaarten in?

A: Nee, wij kopen geen kaarten in.